Viaplay-zaak gaat verder: F1-race België mogelijk op zwart
De kans is groot dat de Belgische Grand Prix volgende maand toch niet gratis te zien is in Nederland. Het lijkt erop dat ook de Belgische omroep VRT tijdens de race op zwart gaat, omdat Viaplay de exclusieve uitzendrechten heeft in Nederland. Hetzelfde gebeurde rondom de Grand Prix van Monaco.